تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۲ اسفند | فوت ۶۸ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته

  • کد خبر: ۵۹۲۷۸
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
آمار کرونا در ایران ۲ اسفند | فوت ۶۸ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت امروز (شنبه ۲ اسفند ۹۹) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۸۱ نفر رسید.

 

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

 

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سه هزار و ۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

وی ادامه داد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند.

 

وی همچنین گفت: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->